השאר פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
או התקשרו עכשיו 054-5456486



    התקנת דשא סינטטי

    אם הגעתם לכאן אתם בוודאי מעוניינים בהתקנת דשא סינטטי בגינתכם ואולי קצת מבולבלים מהמידע הרב שמפוזר – סוגי דשא שונים, עלויות שונות, כמה עולה התקנה בלבד, מה עדיף יותר 4 גוונים או 3 גוונים? מה יותר טוב? דשא 42 מ"מ או דשא יותר גבוה?

    אז טוב שהגעתם לכאן. בואו ונעשה לכם סדר.

    אז קודם כל מי אני?

    רועי לניאדו, בעל העסק, כ15 שנות ניסיון בהתקנה מקצועית של דשא סינטטי – מעל 30,000 מ"ר דשא סינטטי הותקנו על ידנו.

    אני מחזיק צוות מקצועי ומיומן שעובד איתי שנים רבות, יש לנו את השיטה המדוייקת שלנו להתקנת הדשא בצורה האיכותית והנכונה ביותר.

    אנחנו עובדים עם ספקים קבועים ואיכותיים ומקבלים מחירים טובים בזכות היקף העבודה הרחב, מה שמאפשר לי לתת לכם מחירים נוחים יותר מבלי להתפשר על איכות החומרים שאני עובד איתם, מבלי לחסוך בחומרים חשובים ובטח מבלי להתפשר על טיב העבודה שתקבלו, שהיא לא פחות ממצויינת.

    כל אחד מכם מוזמן להגיע ולהתרשם מהדשא ומאיכות ההתקנה שלנו באזור מגורכם.(פשוט לתאם מולי כתובת ולהגיע).

    לעיצובים שונים של גינות עם דשא סינטטי לחצו כאן

    אז למי מתאים דשא סינטטי??

    דשא סינטטי מתאים למי שרוצה גינה ירוקה אך ברמת אחזקה נמוכה – ללא צורך בהשקיית דשא, כיסוחו, טיפול במזיקים וכל מה שכרוך בטיפול בדשא חי.

    לדשא חיסרון ידוע ומוכר והינו התחממות הדשא בשמש הקופחת. הדשא תחת שמש הקיץ הלוהטת מתחמם מאוד {מעל 50 מעלות}, אך כפי שהוא מתחמם מהר הוא מתקרר מהר, ברגע שהשמש עוברת את מרכז הרקיע.

    פתרון הרבה לקוחות אוהבים זה הרטבת הדשא ע"י צינור או ע"י מערכת ההשקייה, כך יצטנן הדשא וניתן יהיה לדרוך עליו יחפים. יש לקחת זאת בחשבון, אך עם זאת לקחת בחשבון שבשעות הלוהטות בשיא הקיץ כנראה שלא נבלה הרבה על הדשא ובחצר אלא בבית הממוזג..

    סוגי דשא סינטטי – 

    ישנם מספר רב של יבואנים ויצרנים של דשא סינטטי. לכל יבואן מספר רמות של דשא. דשא פשוט, בסיסי ודק מאוד, דשא פרימיום שהוא הטוב ביותר, ועוד סוג דשא ברמה בינונית.

    ללקוח הממוצע אין סיבה להתקין בביתו דשא שהוא אינו הטוב ביותר של אחת החברות. ההבדלים במחיר קטנים מאוד בין הדגמים אבל באיכות הדשא ההבדלים גדולים.

    דשא סינטטי נמדד באורך הסיבים, צבעם, הרכבם, צפיפותם ורמת הניקוז. בסופו של דבר רצוי להרגיש את הדשא ולהתבונן ולהשוות על מנת לבחור בדשא הנכון לכם.

    ישנם משווקים רבים של דשא סינטטי ואנחנו עובדים עם כולם! בפגישה נמליץ לכם על כמה סוגי דשא שאיתם אנחנו עובדים הכי הרבה והם הכי פופולריים בארץ אבל גם תוכלו לבקש כל סוג שתרצו – לרוב ההבדל במחירים וגם באיכות של הדשאים הטובים הוא קטן.

    התקנת דשא סינטטי –

    ראשית אקדים ואציין שהתקנת דשא ללא בעל מקצוע מיומן אינה מומלצת. דשא שנחתך לא ישלים את עצמו, יישור שייעשה לא כהלכה מסובך לתקן ובדומה לריצוף התוצאה בסיום ההתקנה היא זו שתראו בהמשך חיי הגינה..

    אבל חשוב להכיר ולדעת את השלבים הבאים ולוודא שכל בעל מקצוע עובד על פי שלבים אלו –

    שלב 1:

    יישור האדמה תחת הדשא . הפעם הראשונה שמי הגשמים ומים בכלל ייתקלו בהתנגדות בחלחול היא כשיגיעו לאדמה, את הדשא והמילוי יעברו המים במהירות ללא חשיבות ממש לשיפועים ואז ייתקלו באדמה. חשוב לציין – השיפוע היחיד שחשוב הוא זה של האדמה תחת הדשא והוא זה שימנע או יגרום לרטיבויות. כשלב מקדים לשלב היישור יבוא הריסוס להמתת העשבים – במידת הצורך.

    שלב 2:

    בניית תוחם הדשא .תוחם הדשא יכול להיות מאבנים, אדני רכבת או בלק ג'ק – תוחם דשא מקצועי ייעודי לדשא הסינטטי. על התוחם להיות ישר, אסטטי ו"נקי" למראה.

    שלב 3:

    מילוי המצע. ישנם שלושה סוגי מצעים מומלצים.

    שומשום – חצץ דק.

    מחלוטה גרוסה – ידוע גם בשם חול מחצבה.

    דירוג – עירוב בין חצץ ומחלוטה גרוסה.

    שלושת המילויים טובים ושלושתם יעשו את העבודה – לכולם יתרונות וחסרונות, ולכל מתקין העדפה לאחד המילויים. אני באופן אישי מעדיף לעבוד עם שומשום.

    מניסיוני הרב, שומשום אינו שוקע  לאחר ההתקנה, אינו צובר מים בשום אופן ובזמן ההתקנה מתנהג בסלחנות כלפי המיישר כך שהתוצאה המתקבלת היא גינה מיושרת למשעי.

    שלב 4:

    הידוק המצע ויישור סופי. ייתבצע בעזרת ג'בקה {מהדק אדמה} והיישור בעזרת מגרפות.

    שלב 5:

    מתיחת בד פלריג –  תחת הדשא יימתח בד פלריג למניעת הצצה של עשבייה.

    שלב 6:

    התקנת הדשא. פריסת הדשא תמיד באותו כיוון. מתיחת הדשא לאחר קיבוע צד אחד בעזרת מסמרים. טישטוש חיבורים וחיתוך סופי של מסגרת הדשא.

    כל השלבים בהתקנת הדשא חשובים – ביצוע של אחד השלבים שלא באופן מושלם יביא לתוצאה שבמקרה הטוב תיראה חובבנית ובמקרה הרע תיראה חסרת תקנה  – לכן מומלץ מאוד לבחור איש מקצוע מיומן להתקנת הדשא .

     

    מחירון התקנת דשא סינטטי 

    אז השאלה הכי חשובה – מה מחיר דשא סינטטי כולל התקנה למ"ר?

    מחיר הדשא + התקנה תלוי בסעיפים הבאים:

    1. האם השטח מוכן לעבודה או שיש צורך קודם לעקור, לנקות ולעשב. לעיתים יש גם צורך להנציך את השטח כהכנה להתקנה.
    2. סוג הדשא – מחיר למ"ר לדשא עצמו נע בין 30 ש"ח למ"ר (הסוג הפשוט ביותר) ועד 85 ש"ח (הסוג האיכותי ביותר).
    3. שטח ההתקנה – ככל שהשטח גדל כך המחיר למ"ר יורד וההפך.
    4. כמות המילוי הנדרשת – בכל גינה נדרשת כמות שונה לפי שטח הדשא, כמה ס"מ של מילוי צריך להרים עד גובה הריצוף או להוריד לגובה הריצוף.
    5. איכות המתקין – מתקין מקצועי הוא כזה שמחזיק צוות מנוסה מאוד, יודע לשפע את האדמה לפני ההתקנה בצורה הנכונה, יודע ליישר בצורה מדוייקת ללא בליטות, יודע לחבר את הדשא בצורה כזו שלא יראו את החיבורים ועוד ועוד…לשם כך יש צורך בהמון המון ניסיון – כמונו.

    שלחו לנו את הפרטים שלכם דרך הטופס או דרך כפתור הוואטצאפ מצד ימין למטה ונשלח לכם הצעת מחיר מותאמת לכם.

     

    tree

    החלום שלכם - עיצוב וביצוע עלינו!

    צרו איתנו קשר לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות!