עיצוב גינת גג

רבים מאיתנו חולמים על בית פרטי עם גינה בה נוכל לשבת שעות רבות ופשוט ליהנות מהגינה המעוצבת והמרגיעה, אבל נחזור למציאות ונמצא לנכון שלא כולם יכולים להרשות לעצמם בית פרטי עם גינה גדולה, אבל מה עושים בכל זאת?
האם בניינים גבוהים עם מרפסת אינם יכולים לזכות ולטעום קצת מעיצוב ייחודי של גינה?
ובכן יש פתרון עיצוב גינות גג הם התשובה החדשה לגינה, אין זה משנה אם נגור בקומה שביעית שנייה או בקומה העשרים, כיום ניתן לעשות עיצוב גינות גג בעזרת טכניקות מתקדמות.

עיצוב גינות גג – שילוב בין טבע לפונקציונאליות גבוהה

מספיק שתהיה מרפסת בדירה , וניתן לייצר פינת טבע מיוחדת וייחודית שמתאימה בדיוק לצרכים הרלוונטיים.
איך זה עובד? תחילה יש למדוד את המרפסת , להבין מה הצרכים החשובים שיהיו בגינת הגג, יחד עם זאת לבדוק היכן יש יותר אור או צל, ולפיכך להתאים באופן מדויק את המרפסת הבנאלית לעיצוב גינות גג בצורה מקצועית ומקסימאלית.

כמובן שכל התכנון, השילוב של הצרכים וכן ביצוע העבודה צריכים להתבצע ע"י בעל מקצוע מוסמך שיודע ומכיר מקרוב את התחום ובכך יכול להתאים את העיצוב המושלם לגינת הגג.

עיצוב גינות גג – איך תכנון גינה בצורה נכונה ישפר את המראה?

תכנון גינות גג הם הרבה יותר מורכבות מתכנון גינה רגילה מכיוון שיש לקחת בחשבון נושאים חשובים כמו לתכנן בצורה נכונה את הגינה כך שלא יהיו נזילות, או נזקים שיכולים להיות משמעותיים, דבר נוסף זה שיש להתחשב בתנאי האקלים.
כך למשל בעיצוב גינות גג השימוש במים יהיה מינימאלי יותר, נציב עציצים, אדניות בצבעים שונים.
שיפור המראה בעיצוב גינות גג מתחיל מלמטה כלומר בהתקנת דקים, או התקנת דשא סינטטי שתוך דקות הופך את המרפסת המשעממת לגינה מזמינה ונעימה, פתרונות אלו הם בעצם ערך מוסף שמשלב בין תכנון נכון למראה טבעי ונעים לעין.
היופי הכפרי, הנינוח והמרגיע יכול בקלות להיות בגינות הגג השונות, חשוב מאד לדעת כיצד לבצע זאת תוך התחשבות מלאה בתנאי השטח ( מרפסת קטנה, צדדית, מרובעת, או מלבנית) ולכן עיצוב שכזה מומלץ להתבצע ע"י מעצב גינות מקצועי. שיהפוך את המרפסת לגינת החלומות.

עיצוב גינות גג – תחזוקה של גינות גג

כאשר מדובר על תחזוקה שוטפת של גינת הגג צריך לקחת בחשבון : סוגי הצמחים – הרי קיימים המון סוגים של צמחיםכאלו שצריכם יותר מים או פחות מים, לכן הבחירה מתחילה מסוג הצמח, העציץ, או הפרח.
במידה ורוצים תחזוקה לא ממכרת כזו שמידי פעם רק צריך לטפל בגינה אז רצוי מאד לרכוש צמחים, פרחים או עציצים שלא יזדקקו לכמות גדולה של מים.
עוד בשלב התכנון מומלץ לגדל עציצים , צמחים או פרחים שזקוקים באותה רמה לכמות מים.

בכל מקרה חשוב מאד להתייעץ עם מומחים בתחום גינות גג כך השילוב של הטבע ופרקטיות יהיה מושלם ויהיה מותאם אישית לצרכים שלכם.

רועי לניאדו מביא לכם פתרונות רבים בעיצוב גינות גג וקמת גינות גג בעיצוב מיוחד ושונה כדי שגינת הגג שלכם תרשים ותהיה נוחה לישיבה בה.